מנעולן ופורץ רכבים

שירותי מנעולן רכבים
פריצת רכב

שאלות נפוצות
כמה מהר יגיע מנעולן הרכב?

כאשר אתה זקוק לשירות פריצת רכבים, אתה זקוק לו כעת. המנעולן הנייד שלנו יכול להיות במיקום שלכם תוך 15 עד 30 דקות. הדבר תלוי בכמה גורמים חיצוניים כגון, עד כמה המנעולנים שלנו עסוקים בלקוחות אחרים באותו זמן, מיקומו של הטכנאי ביחס אליכם, עד כמה אתם נמצאים במיקום מרוחק וכו '. אין צורך לדאוג כי אנחנו יהיה שם כדי לעזור לא משנה מה. אתה יכול להיות בטוח שהטכנאים שלנו יגיעו בהקדם האפשרי, ויודיעו לך על זמן ההגעה המשוער שלהם לפני שתתחייב לחלוטין לשירות.

כמה זמן ייקח לפתוח את דלת הרכב?

לוקח כ -5 דקות לפרוץ מכוניות ממוצעת. לאחר מכן, תחזור למכוניתך בדרכך להנאה ולהתרגשות. אם לרכב שלך יש אבטחה מורכבת יותר מאשר רכב רגיל, אז הזמן הדרוש בכניסה לכניסה יסתגל ביחס לקושי של העבודה. עם זאת, אין צורך לדאוג, כי המנעולנים שלנו יכניסו אותך כמה שיותר מהר מבלי לפגוע ברכב שלך.

האם זה יפגע ברכב לפתיחת דלת המכונית?

לא. מאמצים רבים מתבצעים מצד מנעולן בתל אביב בכדי להבטיח שאף נעילת מכוניות לא תגרום לנזק מיותר. ישנם מקרים נדירים מאוד בכמה מכוניות שבהן תכונת מבוי סתום בשילוב עם מפתחות שהושארו בתא המטען, עשויה לדרוש קצת קידוח. עם זאת, החור הזה יכוסה על ידי לוחית הרישוי המותקנת מחדש שלך, במקרה הנדיר שאתה צריך את השירות המסוים הזה. אנו מבינים כי המכונית שלך יקרה, ולכן אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להבטיח שכל המכוניות הנמצאות בשליטתנו מוגנות מפני נזקים.

מה המחיר לפריצת רכב?

עלות שירות פריצת מכונית הסטנדרטית מתחילה ב250 שח. מספר גורמים יקבעו אם המחיר צריך להיות גבוה יותר. זה קשור לקושי של העבודה הן מבחינת המיומנות והן בזמן הנדרש. מנעולן במרכז ובתל אביב מסור למתן שירות באיכות מעולה במחירים תחרותיים. שיחת שירות המנעולנים שלנו היא 200 שח בלבד, ולאחר מכן, זה תלוי בך אם תרצה להמשיך ולתת למנעולן שלנו לסייע לך, או אם תרצה לחפש עסקה טובה יותר. נעילת מכוניות יכולה להיות מלחיצה מאוד, ולכן החברה שלנו אוהבת לקחת מעט מהעקיצה הזו במחיר הוגן.

לא מצליח לפתוח את דלת המכונית. מה אני עושה?

הישאר רגוע. ודא כי אינך עומד סביב המכונית באופן המסכן אותך. הביטו מסביב והעריכו אם אתם חוסמים את התנועה או נמצאים בסיכון כלשהו להיפגע ממכונית חולפת. אזורים כמו חניות לא בטוחים להסתובב בהם. הישארו ליד הרכב עד שמגיעה עזרה. אם מכונית מתקרבת ודא שאתה יוצר קשר עין עם הנהג כך שתוכל להיות בטוח שהם רואים אותך. ישנן מספר שיטות עשה זאת בעצמך בכניסה לרכב שלך , אך הן מסכנות לפגוע ברכב. קבע בעצמך אם יש לך את הכישורים הנדרשים לפתרון נעילת הרכב ללא סיוע מקצועי.

אתה יכול לפתוח מכונית נעולה?

כן. ישנם מספר סוגים של מבוי סתום ומנעולן רכב יכול לפתוח מכונית עם כל אחד מהם. אם דלת המכונית שלך לא תיפתח מבפנים או מבחוץ , התקשר אלינו. לרוב דגמי ב.מ.וו, לנד רובר ופורד מתקדמים יהיו בעלי סוג כלשהו של פונקציית מבוי סתום. לאלה יש סטנדרטים בתעשייה, וכתוצאה מכך, הם רק דורשים את הידע של המעקף, ואת הפרקטיקה הדרושה כדי להשיג הצלחה. במקרה שהתקנת במערכת שלך מבוי סתום לא סטנדרטי, עדיין יש למנעולנים שלנו מספיק ידע כדי לפתור את הבעיה ולהחזיר אותך לנכס שלך. אם הוא יתגלגל, נוכל לפתוח אותו.

האם אי פעם אי אפשר לפתוח את דלת המכונית?

אם כן, למנעולני רכב שלנו עדיין אין מקרה שבו הם לא יכלו לפתוח את דלת המכונית. אין דבר כזה אבטחה מושלמת. אי אפשר להפוך משהו מאובטח לחלוטין, ואלו חדשות טובות עבורך. המשמעות היא שדלת נעילה לרכב אפשרית לא משנה מה. זה לא אומר שיש לך אבטחה גרועה. למעשה, אם לוקח למנעולן מקצועי זמן לפתוח אותו, אז המשמעות היא שרוב הפושעים יופנו. אל תחשוב על זה שהמכונית שלך לא מושלמת. תחשוב על זה כמיסודה המאוחדת של יונייטד כשרונית להפליא.

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ