פורץ דלתות בצפון

אתה יודע שאתה נועל את הדלתות, סוגר חלונות ומסתכל דרך העינית בדלת הכניסה שלך, אבל מה עוד אתה יכול לעשות כדי להפוך את הבית שלך לבטוח יותר? אתה יכול לומר שכבר יש לך מערכת אבטחה לבית, אז למה אתה צריך חלונות אטומים לפריצה? עכשיו, מכיוון שפורץ יכול לשבור את החלון ולהיכנס ללא מאמץ רב. אנו הפורצים המוסמכים בצפון בוחנים דרכים שונות לשמור על אבטחת בתיך, ונבחן כמה מהם.

אם ברצונך להחליף את הדלת שלך למניעת פריצה

עליך לדרוש דלת מוגנת פריצה עם חלון ללא מחסום המאושר על פי תקן 2016. כיצד תוכל למנוע מפורצים להשתמש בדלת המחסן שלך כדי לפרוץ לביתך בחיפה והקריות ובכל ישוב בצפון הארץ? התקשר אלינו מנעולנים בצפון בטלפון 0529252323 לקבלת מידע נוסף על דלתות הכניסה והמחסן הטובות ביותר באזור חיפה והקריות.

תקן המקשה פריצה קלה זה משתמש בדלתות כניסה פלדלת

תקן אבטחה הנפוץ בבדיקת דלתות וחלונות אבטחה. הוא נבדק ואושר על ידי מעבדת התקנים המונעים פריצות לדירות דרך הדלת וקיבל את מחלקת הבטיחות השנייה על פי בדיקת תקן זה משמש לאבטחת דלתות, חלונות ורכיבי דלתות וחלונות אחרים, כמו גם למנעולי דלתות. ומנעולים על חלונות ודלתות. מחלקת הבטיחות השלישית הוענקה ונבדקה על ידי רשות הבטיחות לדלתות ומיגון ומקבלת את ההסמכה וההבחנה של מחלקת הבטיחות הראשונה ומחלקת הבטיחות הרביעית. הוא נבדק ואושר על ידי מעבדה וזכה למחלקת הבטיחות השלישית על פי תקן לפריצת דלתות.

הראשון מאושר בטכנולוגיית חסינת פורצים, המסייעת לדלת להגן על עצמה מפני פורצים פוטנציאליים. זו גם הדלת הראשונה עם המפרט הגבוה שנבנתה כדי להגן על עצמה מפני כלי הפריצה הכבדים בהם משתמשים פורצים מנוסים.

המנעול בדלת המקשה על פריצה

המותקן בגרסת הדלת, חייב להיות בעובי 1.5 מ"מ לפחות ומוגן באמצעות פלטה חסינת מקדחה. המנעולים המותקנים בכל דגמי הדלתות חייבים להיות באורך 3 מ"מ ו / או ברוחב 1/4 מ"מ או בעומק 2 מ"מ. לפחות אחד מהמנעולים חייב להיות מוגן באמצעות פלטה חסינת מקדחה וחייב להיות מוגן מפני לוחות קידוח ולחץ.

כאמצעי בטיחות נוסף נגד פריצת הדלת

יש לשקול בורג שני, הנעול מבפנים ויש לו רק לוח פנים ריק מבחוץ. כדי למנוע כניסה של פורץ לדלת, תוכלו לקנות חתיכת מתכת בה הברגים ננעצים למסגרת הדלת של חנות לחומרי בניין. כאשר דלתותיך נפתחות כלפי חוץ, עליך להתקין בריח ציר או ציר בטיחות כדי לחזק את הצירים משני צידי הדלתות כנגד פריצה. מנעולי דלת פטיו שפותחו במיוחד, המתאימים בין המסגרת לידית של יחידה מזוגגת היטב, תורמים גם הם לשיפור הבטיחות.

דלתות הכניסה הבטוחות נגד פורץ דלתות

אך נוטות ביותר לחלודה, המוגנות במיוחד מפני אלמנטים כמו אוויר ומים, עשויות פלדה מחוזקת, בעוד שפיברגלס היא האופציה השנייה הטובה ביותר. מחוזק – פלדה – דלתות כניסה הן הבטוחות ביותר: קיימות מספר אפשרויות לבניית דלת חסינת פריצה, והן כוללות מגוון אלמנטים מחזקים התנגדות המיועדים ליישומים כאלה. קונסטרוקציות חלונות ודלתות עמידות לפריצה מבוססות על פתרון סטנדרטי וניתן להתקין אותן בשילוב של פלדה, אלומיניום, זכוכית או חומרים עמידים אחרים. יש לשקול מחדש את ההתקנה של קונסטרוקציה עמידה בפני פריצה, מכיוון שהיא שונה ממוצרים סטנדרטיים בהיבט אחר.

פורץ דלתות דרך דלתות עץ

פורץ יכול לדחוף חלון או דלת, גם אם אין בידיו את מפתח המנעול. פורץ יכול להיכנס לדלת פלדה עם מנעול איכותי מיד לאחר היציאה, ללא קשר לעמידותה באוויר, במים או באלמנטים אחרים. – פורץ דלתות נחוש אולי עדיין יוכל לפתוח את הדלת ולפרוץ את הקוד, אך קשה יותר מכיוון שהוא אולי לא יוכל להיכנס לבית דרך דלת עם פתח פוטנציאלי, גם אם הדלת הזו הותקנו בתכונות האבטחה העדכניות ביותר. עצה טובה היא שיהיה לך עינית בדלת שמפרידה בין הבית למוסך, כך שכשאתה שומע מישהו מסתובב במוסך אתה יכול לראות אם זה פורץ או לא. אם מישהו מנסה להשיג גישה לביתך או לעסק שלך בזמן שאחרים נמצאים בבית, זמן נוסף שזגוגיות חסינת פורץ נותן לאנשים בבית להגיב הוא לא יסולא בפז. השורה התחתונה היא שחלונות אבטחת הבית יכולים למנוע כניסת פולשים לבית, ולתת לכם זמן יקר להתריע בפני המשטרה ולהבטיח את ביטחונכם.

דלתות מסוימות נועדו להרחיק חיות משוטטות מהבית, אך הן יכולות גם לספק הגנה מפני פורצים. אם חברת האבטחה משולמת לאזעקה, ניתן להודיע עליה בכל עת להרתיע פורץ. זה מתריע אם גנב צריך לנסות לפרוץ ועוזר לו או לה להפחיד.

על מנת למזער את אפשרות של פריצת דלתות על ידי פורצים וגנבים אנו נותנים שירות נגד פריצת דלתות ומנעולים ממנעולן בחיפה והקריות, פורץ דלתות בעכו, נהריה, כרמיאל, טירת הכרמל, עתלית, יקנעם, קרית אתא, קרית חיים, קרית ביאליק, קרית טבעון, קרית מוצקין, קרית ים, נשר ובכל אזור בצפון הארץ.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ