מתי מומלץ להחליף מנעולים בעסק

 הקדמיות והאחוריות יש מנעולים מתאימים זה רק ההתחלה!

יתכן שישנם חדרים ונתיבי כניסה שונים בנכס המסחרי שלכם בחיפה. אתה יכול להשתמש בחדרי אחסון, ארונות תיוק, מרתפים או עליית גג לצורך אחסון. שלא לדבר על כך, יש לך עותקים של המפתחות שלך לכל החדרים והמקומות האלה שמסתובבים בידי עובדים מרובים (ועובדים לשעבר).

אז באיזו תדירות צריך עסק ממוצע בחיפה והקריות להחליף את המנעולים? לאחר ששימשתי מגוון של עסקים קטנים ובעלי נכסים ברחבי חיפה קריות והאזור, מנעולים ודלתות, מנעולן בחיפה כאן כדי לחלוק את כל מה שאתה צריך לדעת על שינוי מנעולי העסק שלך.

בוא נתחיל!

באיזו תדירות כדאי להחליף את מנעולי העסק שלך?

קצב תחלופת העובדים, אבטחת השכונה המקומית וערך הנכס, המוצרים והאספקה ​​שלך הם כל הדברים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים באיזו תדירות להחליף את מנעולי העסק שלך.

אין פיתרון אחד שמתאים לכולם – כל עסק ונכס הוא ייחודי ובעל צורכי אבטחה משלו. באופן כללי, עסקים ובעלי נכסים בחיפה צריכים להחליף את המנעולים כל שנה-שנתיים.

בהתאם לצרכי האבטחה שלך, ייתכן שתמצא צורך להחליף את המנעולים בתדירות גבוהה יותר על ידי מנעולן.

גם אם הנכס או העסק שלך לא נכללים בקטגוריית סיכון גבוה, החלפת מנעולים באופן עקבי היא נוהג אבטחה חכם.

לכן, בשביל השקט הנפשי שלך וכדי להעניק לפרנסתך את ההגנה הראויה לך, עדכן את המנעולים הנוכחיים שלך אם לא עשית מזה זמן מה.

מתי כדאי להחליף את מנעולי העסק שלך?

אם מישהו פרץ לעסק או לרכוש שלך, עליך להחליף את המנעולים מיד. מישהו אולי הצליח לפרוץ מכיוון שיש לו עותק של המפתח שלך, או מישהו שהוא מכיר.

האם סיימת לאחרונה להעסיק עובד ממורמר שהיה לו המפתח לנכס? גם אם הוא החזיר את המפתח, הוא היה יכול ליצור עותקים ממנו.

האם הובא לידיעתך שמישהו שאינך מכיר יכול לגשת למפתחות שלך? אולי אתה או עובד איבדת את עותקי המפתח או שגנבתם.

היו לך לאחרונה קבלנים שעובדים על הנכס שלך? האם הם קיבלו את המפתחות לבוא וללכת כרצונם? לא משנה באיזו מידה אתה מכיר אותם, יתכן והאינטרס שלך יהיה לעדכן את המפתחות שלך לכל מקרה. ייתכן שלעובדים שלהם, שאולי אתה לא מכיר גם כן, הייתה גישה למפתחות ולנעילות העסק שלך.

תרחישים מסוג זה לא בהכרח אומר שהבניין או העסק שלך נמצאים בסיכון מיידי, אבל הם כן דורשים החלפת מנעולים על ידי מנעולן מוסמך בחיפה אם אתה רוצה להיות בצד הבטוח.

מנעולים ומפתחות בעלי אבטחה גבוהה

קל להעתיק בדרך כלל מפתחות למנעולים פשוטים. גם אם "אל תעתיק" את המפתחות שלך בטמבוריה אותם זה בדרך כלל לא מספיק כדי למנוע מאחרים לשכפל אותם. למרבה המזל, ישנן חלופות למערכות פתיחה ונעילה מסורתיות שיכולות לייעל את מערכת האבטחה שלך.

להלן מפתחות וטיפים שיכולו לעזור לך לשפר ולתחזק את הביטחון של העסק שלך:

  • מפתחות מוגבלים באבטחה גבוהה
  • מנעולים ומפתחות בעלי כרטיס בקרת שיכפול
  • מנעולים ומפתחות מוגבלים לשכפול, קוד סגור
  • מערכות שביתה חשמלית
  • מקשים אלקטרוניים
  • מקשים ביומטריים

אם אתה בעל נכס בקריות או מנהל, זה יכול להיות חכם להשקיע במערכת מפתח חכם. באופן זה, לתושבים יש רק גישה לנכסים האישיים שלהם. מערכות מפתח ראשי מועילות גם כאשר אנשי החירום זקוקים לגישה למתחם.

האם הגיע הזמן לשנות את המנעולים שלך?

אם העסק או הנכס שלך כבר זמן רב בגלל שינוי מנעולים, מנעולן מקצועי יכול לעזור לך לענות על כל צרכי האבטחה שלך. האם אתה בעל נכס מסחרי או עסק בחיפה והקריות, או באזורים הסובבים חייגו למנעולן בקריות לקבלת סיוע עוד היום!

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ