מצלמת אבטחה לבית עסק

מצלמות אבטחה לעסק

 מצלמות אבטחה לעסקים

מצלמות אבטחה לעסק הן תוסף חובה בכל חנות ועסק קיים אשר יש בו עובדים הבאים במגע עם כסף או סחורה.

מצלמות אבטחה לעסק נותנות לבעל העסק ולכל מורשי הגישה למערכת תמונת מצב על הנעשה בכל שעה ביום ולזמן העולה על שבועיים אחורה…

מטרתן העיקרית של מצלמות אבטחה היא כמובן להקליט את הנעשה בעסק אך יותר מזאת עצם נוכחותן מרתיעה עובדים ולקוחות מלבצע פעולות אסורות. כלומר האפקט ה"מניעתי" הוא משמעותי ביותר.


מצלמת האבטחה הפופולרית ביותר לעסק היא מצלמת קופה אשר מיקומה לרוב הוא מעל הקופה ותפקידה הוא לבצע זום ולפקח על כל מה שנכנס ויוצא מהקופה. מצלמת אבטחה לעסק מתעדת את כל הפעולות בקופה, החל מהפקדת מזומנים וצ'קים ועד הקלדת מחיר לא תואם למוצרים שנמכרו.

יש לקוחות המבקשים להתקין מצלמת אבטחה לעסק באופן סמוי (נסתר). וזאת על מנת לתפוס גנב שיטתי אשר מבצע את מעלליו עוד לפני שהותקנו המצלמות.

מערכת מצלמות אבטחה לעסק היא בעצם מערכת מצלמות במעגל סגור, אך ניתן לחברה לרשת האינטרנט ובכך בעל העסק צופה בכל המתרחש דרך האינטרנט, מהמחשב או דרך הטלפון הנייד.

חברת מנעולן ישראל בצפון הארץ ייתנו שירותי מצלמת אבטחה לבית עסק בכל אזור הצפון כגון מתקין קודנים בחיפה, התקנת קודן בקריות, בעכו, בנהריה, ביקנעם, בעפולה, בנוף הגליל, בטבריה, בטירת הכרמל, בכרמיאל, נשר, נצרת ובכל אזור בצפון. אנו נשמח  לענות על שאלותכם ולתת לכם ייעוץ בחינם בטלפון 0529252323 שיחת חינם. מענה טלפוני מקצועי 24 שעות

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ