מצלמת אבטחה לבית

התקנת מצלמות אבטחה בצפון

מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לדירה

מצלמות אבטחה לבית נעשו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות כתוצאה מעלייה חדה באיכות המצלמות וירידת מחיריהן. מצלמות האבטחה משמשות למתן ביקורת על המבקשים כניסה לבית בין אם דרך דלת הכניסה או דרך שער חיצוני. כמעט כל הלקוחות אשר מתקינים מצלמות אבטחה לבית עושים זאת על מנת לתפוס ולהרתיע פורצים ומבצעי מעשים ונדליזים, כולל השחתת הרכב הפרטי שחונה בחצר הבית.

שימושים נוספים

בנוסף להגנה מפני פורצים, ישנם לקוחות רבים המתקינים מצלמת אבטחה לבית לצורך פיקוח על מורשי הכניסה לבית, כמו מטפלות בתינוקות (על מנת לראות את היחס הניתן לתינוק) ולצורך ביקורת על העמידה בלוח הזמנים של נותני שירות שונים. בנוסף לכך, משפחות רבות מתקינות מצלמות אבטחה לבית על מנת לוודא שהמטפלת דואגת לצרכיו של אדם מבוגר, ועל מנת לוודא שיקיריהן לא יסבלו מיחס משפיל או אלימות מצד המטפל/ת.

שירות התקנת מצלמות אבטחה לבית

בטיחות למשפחה ורכוש היא דאגה מרכזית לבעלי בתים. התקנת מערכת מעקב בבית יכולה להיות יקרה למדי, אך לא להתקין מערכת יכולה להיות יקרה יותר. מערכות אבטחה עברו דרך ארוכה, כאשר חלקם אף הופעלו פעם אחת למגבי חירום. שירותי התקנת מצלמות אבטחה מקצועיות מעריכים את דרישותיך ומספקים לך מערכת המתאימה ביותר לצרכיך, לאורח החיים שלך, ועם מאפיינים מתאימים שירות התקנת מצלמות אבטחה לבית.

סוגי מערכות מעקב ביתיות

שירותי התקנת מצלמות אבטחה מקצועיות יעניקו לכם שקט נפשי שכן מובטחים לכם כי משפחתכם ורכושכם בטוחים. להלן סוגים של מערכות מעקב ביתיות העומדות לרשותך: –

מערכות מעקב פנימיות

מתקיני מערכות מעקב וידאו ביתיים יכולים להתאים למערכות מעקב פנימיות המאפשרות לך לעקוב אחר חיות מחמד, תינוקות והמטפלות שלהם, עובדי בניין ותיקונים, בין היתר. אתה יכול לבחור לפקח עליהם מרחוק או לעבור על הסרט האיכותי בסוף היום.

מערכות מעקב חיצוניות

אלה מותקנים מחוץ לבית ונועדו להרתיע פולשים

חשוב להדגיש – סרטי הצילום של מצלמת אבטחה לבית משמשים בבית המשפט ראייה לכל דבר, הן לגבי פריצה והן לגבי התעללות כזו או אחרת. אף אחד לא יכול להכחיש צילום מהימן.

מערכת קלה להפעלה!

מערכת של מצלמות אבטחה הינה קלה לתפעול ואף מגיעה בממשק מלא בעברית, הכולל אפשרויות רבות ביניהן צפייה דרך האינטרנט, לוג כניסות, שינויים וכמובן צפייה בהקלטות.
מצלמות אבטחה לבית מגיעות במגוון רחב של דגמים ואיכויות ומספקות מענה לכל תנאי השטח האפשריים, גם ביום וגם בלילה. במידה ויש שינוי במטרות אותן בחרתם לצלם, ניתן תמיד לשנות את כיוון הצילום שהוגדר, גם לאחר ההתקנה הראשונית.

מנעולן ישראל בצפון הארץ נותנים שירות מצלמות אבטחה לבית בכל אזור הצפון כגון מתקין מצלמת אבטחה לדירה בחיפה, התקנת מצלמות אבטחה לבית בקריות, בעכו, בנהריה, ביקנעם, בעפולה, בנוף הגליל, בטבריה, בטירת הכרמל, בכרמיאל, נשר, נצרת ובכל אזור בצפון. אנו נשמח  לענות על שאלותכם ולתת לכם ייעוץ בחינם בטלפון 0529252323 שיחת חינם. מענה טלפוני מקצועי 24 שעות

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ