התקנת מנעול כספת עליון

מנעול כספת עליון

 מנעול עליון לדלת, מנעול כספת עליון גואל איטלקי, שירות התקנת מנעול כספת בחיפה והקריות ובכל הארץ,  אנו נמצאים בפריסה ארצית למעוניינים בהתקנת מנעול כספת תיקני בזמינות 24 שעות וגם בסופי שבוע .

המומחים בנישת  מנעולי כספת לדלת ובהתקנת מנעול עליון לאבטחת הבית והעסק אצלכם בכל שעה ביום. אצלנו תקבלו חוץ מהתקנת מנעולי כספת גם שירות פריצת מנעול כספת ותיקונו, מומלץ לכל בית למען מיגון מושלם להתקין מנעול לכספת בכל כניסה לבית ולבית העסק, חייגו למנעולן ישראל שצוות המנעולנים תמיד זמינים עבורכם!
אנו מחזיקים את כל הציוד הנחוץ להתקנת מנעול כספת מכל סוג שיש :

ניתן אצלנו שירות התקנת מנעול כספת לכל דלת  בכל אזור חיפה ובארץ  24 שעות ביממה

*החלפה ותיקון מנעולי כספת מכל הסוגים,  המתקינים של מנעולי הכספת במנעולן ישראל נושאים כולם תעודת מנעולן והסמכה במנעולי כספת ותעודת יושר מהמשטרה – לכן  מומלץ להזמין להתקנת מנעול כספת אך ורק מנעולן מוסמך ומורשה ועם ניסיון בתחום, היזהרו מאיש מקצוע לא מאושר!
*שירות מקצועי והוגן תמיד- ומאוד נחוץ מבחינתנו זה יושר והגינות!
*מחירים אטרקטיביים- והנחות ללקוחותינו הנאמנים.

אנו במנעולן ישראל נותנים שירות התקנת מנעול כספת ממגוון היצרנים בשוק:

  • מנעולי כספת מסוג ג’ואל- העמיד יותר  בתרנים מחמירים.
  • מנעול כספת עליון תוצרת איטליה.
  • מנעולי כספת לדלתות רב בריח או חסם שריונית
  • מנעולי כספות חברת סיקורם.
  • מנעול כספת לדלתות העשויות עץ
  • מנעולי כספת עם סוג של מוביל לבריחים למשקוף עץ
  • מנעול כספת לדלת פלדה או אלומיניום.
  • מנעולי כספות איטלקיים.
  • תיקוני דלתות כניסה לבניינים משותפים או לשערים

– מנעולן ישראל במרכז הארץ ומנעולן בצפון הארץ ובדרום- צוות וותיק ומנוסה.
– מומחים להתקנת מנעול כספת שמתחייבים לשירות הכי מקצועי והוגן.

שירות התקנת מנעול כספת–מדוע זה נחוץ?….

מנעול כספת

 

לכל מי שמעוניין בהתקנת מנעול כספת, ההתקנה מומלצת רק על ידי מנעולן מוסמך וגם על ידי מנעולן שכבר צבר ניסיון בהתקנת מנעול כספת עליון, במנעולן ישראל אנו מתקינים מנעולי כספת בפריסה ארצית ומגיעים לכל ישוב בארץ להתקין את המנעול
בחיפה, בתל אביב ובאר שבע ובכל חלקי הארץ, רבים מהלקוחות שפונים למנעולן לצורך התקנת מנעול עליון נוסף הנקרא מנעול כספת אם זה בגלל דרישת הביטוח או בשביל תחושת הביטחון שלהם לבית מוגן  או למשרד. למנעול הכספת יתרון רב מהמיגון לשכן הסמוך שאין לא הגנה על ידי מנעול כספת, פריצתו מקשה מאוד על הפורצים ורועשת יותר מה שיגרום לגנב לעשות הרבה רעש ולכן סביר להניח שאם פורץ מזהה בדלת מנעול כספת ככל הנראה יעבור לשכן הלא ממוגן, לאחר ההתקנה תרגישו הרבה יותר בטוחים וממוגנים ממה שהייתם קודם לכן, המנעול ננעל  על ידי 3 בריחים חסינים וחזקים שנכנסים לחריץ במשקוף עם סיבוב המפתח, המלצתנו היא להזמין מנעולן מורשה ומוסמך וכמובן עם ניסיון בהתקנת מנעולי כספת.
חברת מנעולנים בתל אביב
מנעול ג'ואל עליון

מנעול כספת בשירות 24/7

אם ואתם רוצים שירות התקנה ותיקון ופריצה של מנעול כספת מנעולן מוסמך יבצע את העבודה ביעילות ומקצועיות, הבחירה העדיפה ללקוח היא חברת מנעולן ישראל 24/7! בטלפון 0529252323

הצוות של מנעולן ישראל יודע לעסוק בכל סוגי המנעולים תוך מתן אחריות לכל תרחישי המנעולים השונים שמדובר במנעולנות בית, בין שירותנו ישנו מנעולן חירום שנותן מענה במהלך השבת והחגים המומחה בפריצה והתקנתן כל סוגי מנעולי הכספת, לפריצת מנעולי הכספת נחוץ ציוד מיוחד שאנו מחזיקים ברשותנו בחברת מנעולן ישראל,אנו הכתובת לכל נושא מנעולי הכספת בכל הארץ וזמינים עבורכם תמיד לכל תקלה!

מתקין מנעול כספת מורשה ומוסמך

לנו יש את כל הכלים והניסיון וכל מה שמנעולן שעוסק גם במנעולי כספת יודע לתת:

תארו לכם תרחיש שביום סגרירי בדרככם למקום העבודה או הביתה לפתע גיליתם שאיבדתם את המפתח של מנעול הכספת או שמנעול הכספת לא נפתח, מאיתנו תקבלו שירות פריצת מנעול כספת צוות מנעולן ישראל יעניק לכם שירות תיקון מנעולים ושירות החלפת מנעולים לדלתות לעסקים ולדירות בכל אזור חיפה וצפון הארץ, המרכז לדוגמת תיקון מנעול כספת בחיפה או התקנת מנעול כספת בקרית אתא, קרית ביאליק, קרית חיים, קרית ים, קרית מוצקין, קרית שמואל, קרית טבעון, בעכו, בכרמיאל, ביקנעם, נשר, טירת הכרמל, עתלית נהריה, בקריות,  בטבריה, בנוף הגליל ובכל ישוב באזור הצפון 7 ימים בשבוע. היה ונקלעתם לסיטואציה זו  הסירו דאגה מהלב כי בסביב השעון יש לנו אפשרות ואת הכלים לתת שירות לכל הישובים במרכז תוך מספר דקות מרגע שחייגתם אלינו.

כל העבודה תבוצע באחריות מלאה וללא נזק לרכוש.

* מתקיני מנעולי כספת זמינים בכל רחבי הצפון והארץ– מנעולן מורשה שיתקין ואף יתקן מנעול כספת לא תקין או ישן.
*המנעולנים בחברה כולם עם תעודת מנעולן ותעודת יושר מהמשטרה – לכן תמיד מומלץ טרם הזמנת מנעולן או אש מקצוע שעוסק במנעול כספת לבדוק אם יש לו ניסיון בכלל בתחום המנעולים ובהתקנת מנעול כספת בפרט, כי מנעולן לא מקצועי ובלי ניסיון במנעולי כספת יכול לגרום לדלת נזק רב.
*הלכן יש להקפיד על מנעולן מנוסה בלבד- כי תחום המנעולים רגיש ובייחוד שמדובר במנעולי כספת!
*מומלץ לעשות סקר מחירים- המחירים במנעולן ישראל נוחים וללא הפתעות.

פורץ מנעולים המומחה במנעול כספת

מנעולן  24/7 עם התמחות למנעולי כספת בכל אזור חיפה ובארץ.

הגעה מהירה למקום מגורכם או למשרדכם

מתי מומלץ בכלל להזמין שירות פריצת מנעול כספת:

-מפתח נמצא בדירה והדלת נעולה

-המפתח אמנם נמצא בצילינדר אך אין אפשרות להוציא אותו ולסובב אותו.

-אין אפשרות לפתוח את הדלת כלל כי המנעול שחוק או פגום.

– מפתח הדירה אבד ואין שום דרך להיכנס הביתה.

חובה שהמנעולן שמתקין מנעול כספות יהיה עם הכשרה

מנעולן ישראל זמינות ארצית 24 שעות
כיום מקצוע מנעולנות ומנעולן בית וגם ההתמחות במנעול כספת הכולל שירות פריצה, הוא מקצוע פתוח שהכשרתו נעשית בקורסים פתוחים פרטיים או במכללות, לכן כדאי לעשות בדק בית ולא להזמין כל מנעולן, וחשוב שיהיה עם עבר נקי לכן בקשו מהמנעולן  תעודת משטרתית המציינת את יושרו על מנת שחלילה לא תזעיקו מישהו עם עבר לא נקי לתחום כה עדין כתחום המנעולנות והפריצה. במנעולן ישראל המנעולנים כולם בעלי תעודת מנעולן  ותעודה מהמשטרה. בין לקוחותינו משטרת ישראל, מגזר פרטי ,מגזר העסקי ובתי ספר מועצות ועוד.

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ