התקנת ידיות בהלה, ידית בהלה

ידית בהלה

שירות תיקון ידיות בהלה

זמינים  24 שעות 0529252323

התקנת ידית בהלה על פי תקן לאולמות כנסים קניונים ועוד

אתם בעלי עסק או אולם או כל מקום שיש בו צורך בידית הבהלה על פי דרישה ותקן בבית העסק, או שישנה תקלה בידית הבהלה ואתם זקוקים לתיקון או להתקנת ידית בהלה חדשה, התקשרו למנעולן ישראל המומחים בהתקנת ידיות בהלה שעובדים בידיות בהלה בכל הארץ 24/7, כמו כן אנו מחזיקים מלא יש לנו את כל סוגי ידיות הבהלה ממגוון החברות המנעולים המובילות שזמינים עבורכם לתקן ולהחליף ידיות בהלה, על ידי מומחים בהתקנה של ידיות בהלה בבדרך הכי מקצועית וטובה.

ישנה חובת התקנת ידיות בהלה גם בדלתות אש 

קיים חוק שמחייב בתי ספר, אולמות כנסים ועוד מקומות הומי אדם בהתקנת ידית בהלה לדוגמת- הקניונים, בתי קולנוע אוניברסיטאות,במפעלים ומקומות ציבוריים שיש מעל 100 בני אדם או תלמידים. במידה ונמצא ליקוי בידית המהלה חובת בעל בית העסק לתקנה במהירות, יש לזכור שדלת שמותקנת בה ידית הבהלה משמשת גם כפתח מילוט תקלה בידית בהלה חובה לתקן אותה במהירות. יש לזכור שמעבר דרך דלת שמותקנת בה ידית בהלה היא גם פתח מילוט בשעת פאניקה.

תפקידי ידית הבהלה, חלילה ופרצה שריפה או התרחש קצר במבנה או באולם וכל תרחיש המהווה פאניקה ובכל אירוע חריג שיש בזמן המלטות, כל האנשים שהיו באולם יצליחו להימלט בבטחה מהאולם. הידית תיפתח על ידי לחיצה על מוט הידית מביאה אפשרות לפתוח את הדלת בהשענות על הידית בתרחיש פאניק וללא תנועת המפתח שבמנעול. וכך הדלת תיפתח ללא קשיים וללא שימוש בידיות אחרות או במפתח..

מה הם ידיות הבהלה המומלצות שיש:

  • ידיות בהלה תוצרת איטליה יסאו, ייל ועוד.ידיות פוש בר לדלתות דו כנפיות ולשערים
  • ידית הבהלה המותקנות על גבי דלתות אש
  • ידיות הבהלה מיוחדות לדלתות זכוכית 
מה חוק התקנת ידיות הבהלה?

החוק אומר, עסקים שהתנועה בהם 100 עובדים ויותר מחייב בידית בהלה, בבתי ספר יש חובת התקנת ידיות בהלה במקום שמוגדר כיציאת חירום. בתום התקנת ידיות הבהלה יגיע צוות מכיבוי אש על מנת לאשר לבעל העסק אישור להפעלת העסק, במידה ויתגלו ליקויים בידית הבהלה בעת הביקורת אזי לא יאושר בית העסק.

ידיות לדלתות
אנו מתקינים ידיות בהלה רק על פי תקן

היה וחוייבתם בהתקנת ידית בהלה או שישנה תקלה כל שהיא בידיות הבהלה בבית העסק שלכם או באולם וכולי, חייגו למנעולן ישראל ואנו המומחים בידיות בהלה נגיע אליכם לבית העסק להתקנה בטוחה של ידית בהלה, חייגו 0529252323.

במנעולן ישראל גם מומחים במנעולנות הדירות והפריצות  ובהחלפת מנעולים וצילינדרים, תיקוני דלתות מנעולנות ופריצת כספות, איזון וכיוון דלתות, פריצת רכבים ממנעולן רכב, התקנת דלתות אש, התקנת מחזיר דלת ועוד.

המנעולנים זמינים 24 שעות.

 ניתן לקבל ייעוץ חינם בטלפון 052-9252323.

את שירות ידיות בהלה ניתן לקבל צוות מנעולן ישראל שיעניק לכם שירות התקנת ידיות בהלה, ושירות החלפת ידיות בהלה לדלתות לעסקים ולדירות בכל אזור חיפה וצפון הארץ, המרכז לדוגמת תיקון ידיות בהלה בחיפה או מנעולן דלתות בקרית אתא, קרית ביאליק, קרית חיים, קרית ים, קרית מוצקין, קרית שמואל, קרית טבעון, בעכו, בכרמיאל, ביקנעם, נשר, טירת הכרמל, עתלית נהריה, בקריות,  בטבריה, בנוף הגליל ובכל ישוב באזור הצפון בארץ 

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ