מנעול חשמלי, התקנת מנעול חשמלי

מנעולים חשמליים זהו פתרון מושלם עם התקדמות הטכנולוגית של עולן הקודנים והאינטרקום. אין פחד בלאבד מפתחות, ואין יותר צורך להיות מודאגים שהעתק המפתח יגיע לידיים לא רצויות.

מנעול חשמלי נותן מענה מצויין וקל לצורך אבטחה לבית ולבית עסק בשימוש דיגיטלי שאתה בוחר לפתוח את המנעול בצורה בטוחה ללא צורך בשימוש במפתח יותר! את המפתח מומלץ רק למקרים דחופים ורצוי לשמור אותו במקום רגיש. את מנעולים חשמליים של היום ישנה אפשרות לחברם לרשתות מחשבים ולזכור ולייצר עבורנו דוחות מי נכנס ומי יצא, ולתת הרשאה רק למי שנבחר למקומות כגון מפעלי תעשיה ומקומות שונים של עבודה הדורשת מעקב.

על מנעול חשמלי ישנה חובה שרק מנעולן ומתקין קודנים ומנעולים חשמליים יבצע על מנת לחסוך תקלות באופן רציף ורשלני. ההתקנה של חלקי החיווט והמנעול החשמלי במערכת וקישור ביניהם חייב להיות מדויק בצורה שתבטיח הגנה מקסימלית במערכת הנעילה של מנעול החשמלי ומכלליו, כי שיוך וחיבור החלקים של המנעול החשמלי יחד עם שאטר החלקים תיתן למערכת הנעילה חיים ארוכים יותר ומינימום תקלות לשנים רבות. מנעול חשמלי משולב בייחוד לקודן לכניסה או לאינטרקום שמפעילות את מנעול החשמלי ופותחות וסוגרות את המנעול בשימוש לפי הצורך. מנעולים חשמליים מסויימים אף ניתנים לשליטה מרחוק ולהפעלה באמצעות שלט ייעודי, טלפון סלולרי או אפילו האינטרנט. להתקנת מנעול חשמלי צרו קשר עוד היום עם מנעולן מקצועי של "מרכז הביטחון".

במנעולן ישראל מגוון גדול של מנעולים חשמליים מעולים ממירב היצרנים המובילים שיש. כל מנעול חשמלי מגובה וניתן לו אחריות מהחברה בחשבונית הניתנת בסיום העבודה. דברו איתנו ונשלח אליכם טכנאי ומתקין מנעולים חשמליים וקודנים מוסמך אשר יגיע אליכם במהירות ובמקצועיות ויסביר לכם על אופן העבודה לגבי התקנת מנעול חשמלי, התקנת קודן או האינטרקום או מנעול אלקטרו מגנטי התקשרו עכשיו! 0529252323 שיחת ייעוץ חינם.

מנעולן ישראל בצפון הארץ ייתן שירות מנעולים חשמליים בכל אזור הצפון כגון מתקין מנעולן חשמלי בחיפה, התקנת מנעול חשמלי בקריות, בעכו, בנהריה, ביקנעם, בעפולה, בנוף הגליל, בטבריה, בטירת הכרמל, בכרמיאל, נשר, נצרת ובכל אזור בצפון. אנו נשמח  לענות על שאלותכם ולתת לכם ייעוץ בחינם בטלפון 0529252323 שיחת חינם. מענה טלפוני מקצועי 24 שעות

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ