מנעולן ביקנעם, מנעולנים יקנעם, זולים מ99 שח

מנעולנים בחיפה

מנעולנים מוסמכים ביקנעם

חיפשתם ולא מצאתם פורץ מנעולים ביקנעם, במנעולן ישראל המנעולנים מתמחים בפריצת רכבים, פריצת כספות ותיקון כספות, פריצה של מנעולנים של רכב, מבצעים פריצת דלתות באופן מקצועי, מתקנים ומחליפים קודנים, והחלפת מנעולים.

אבד לכם המפתח ורצונכם במנעולן מורשה ביקנעם שמתמחה בפריצת מנעולים שהוא ומנעולן מורשה ומוסמך בצפון הארץ, מנעולן ביקנעם וסביבתה!

חשוב שתדע בפני מי אתה משאיר את המפתח ושתמיד רק בידיים טובות ומקצועיות – מנעולן מורשה חברת רב-בריח ושריונית חוסם ועוסק בהחלפת סוגי מנעולים שונים ומנגנונים לדלת, התקנת מנעול כספת, התקנת דלתות .פריצת מנעולים ועוד

פריצת דלתות ביקנעם

המנעולנים מחברת מנעולן ישראל נותנים שירות בעיר יקנעם והסביבה בנישת המנעולים 24 שעות ביממה הכולל בשבתות ובחגים. המנעולנים ממנעולן ישראל משתמשים אך ורק במוצרים תיקנים ומקוריים, מכל החברות הקיימות הכולל גם אחריות על המוצר והעבודה, הפריצה תבוצע לדלת ללא שום נזק ובעזרת כלים נכונים בלבד.

מנעולן מורשה ביקנעם הנותן שירות תחת קורת גג אחת גם פריצת מנעולים, גם פריצת רכבים וגם פריצת כספות ביקנעם, תיקון דלתות, תיקון מנעולים, החלפת כל סוגי המנעולים וצילינדרים לדלת מחברות מובילות כגון חברת הדלתות רב בריח, מנעול מולטילוק, mt5, אבה וקבא, הם מהחברות המובילות שיש

אנו נותנים את שירותינו גם בתקנת עיניות דיגיטליות לדלת, החלפת מנעול עליון כספת, החלפת קודנים ומנעולים חשמליים לשערי בניין, החלפת מנגנון לדלת רב-בריח, החלפת מנגנונים לדלתות שריונית חוסם, התקנת דלתות מחסן, מנעולנות למקומות עסקיים מפעלים ועוד, ותיקון דלתות כניסה לבניין מגורים ביקנעם, התקנת דלתות, תיקון ידיות לדלתות כניסה, תיקון  וקיצור דלתות ממד ועוד .

 מנעולן ממוסמך ביקנעם ממנעולן ישראל בכל אזור ביקנעם והסביבה זמינים תמיד.

תיקון דלתות ביקנעם

אצלנו במנעולן ישראל מעניקים ללקוחות שירות בתיקוני דלתות ביקנעם מכל סוג:

  • תיקוני דלתות מפלדה- תקלות בדלת ראשית מסוג פלדלת ישנם בעיות כגון דלת לא מאוזנת ולא ננעלת טוב, החלפת צילינדר לדלת, החלפת מנעולים ומנגנונים לדלתות רב בריח ושריונית חסם ביקנעם, לפעמים יש צורך בהחלפת האינסרט סף תחתון בדלת התקלות בדלתות פלדלת הם מסוג רב בריח, פלרז, חסם שריונית, דלתות עכביש ועוד.
  • תיקון דלתות מעץ – דלתות עץ אנו מתקנים על ידי כיוון דלתות העץ או קיצור הדלת, תיקון משקוף על ידי החלפה או מילוי על ידי חומר הדבקה מיוחד ,לרוב המנעולים בדלתות עץ הם מנעולים חבויים מנעול 101 וכולי כדוגמת מנעול אלום צר במספר מידות,מנעולים אמריקאים דד בול או מנעול פאבלוק אמריקאי ועוד.
  • תיקון דלתות רב בריח בחיפה ותיקון דלת חסם שריונית , דלתות פל רז, רשפים ועוד. ישנו מצב שלאחר פריצת הדלת על ידי כוחות כיבוי אש או משטרה ביקנעם שניתן לקבל תיקון זמני או קבוע..
  • תיקון דלתות מאלומיניום – גם בדלתות אלמיניום ניתן למצוא מנעולים חבויים כדוגמת דלתות העץ מסוגים רבים ושונים וגם כאן לאחר ריצוף יש צורך לקצר את דלת האלמיניום
  • ובין הדלתות שיש ישנן דלתות זכוכית הנזקקות לתיקון דלתות,ישנם מנעולי זכוכית ששמם מנעולי חובק זכוכית ולגבי מנעולים נוספים קיימים גם מנעולי רול מעוגלים הנפתחים על ידי דחיפת הדלת, התקלות הנפוצות בדלתות זכוכית ביקנעם הם החלפת מנעול חובק זכוכית לדלת זכוכית, תיקון מחזיר דלת ריצפתי או החלפתו.
  • תיקון דלת ממ”ד ביקנעם תיקון דלתות הממ”ד גם התקלה הנפוצה זה שדלת לא נסגרת ולא מתאימה לאחר ריצוף ויש צורך לעשות קיצור לדלת הממד, החלפת פרזולים וידיות לדלת ממד, ואפשרות להתקין מנעול כספת לדלת ממ”ד.
  • התקנת ידיות בהלה ביקנעם על פי דרישת כיבוי אש הכולל תיקון ידיות הבהלה ותיקון דלתות אש, התקנת ידיות בהלה לדלתות מוגנות אש ביקנעם, מחזירי דלת ועוד, אנו מתקני הדלתות ממנעולן ישראל מתחייבים לשירות הוגן ומקצועי ללא נזקים, ובמחירים אטרקטיביים.

לא חסרות סיבות להזמנת שירות תיקון דלתות, כדוגמת תיקון דלת שהמפתח הלך לאיבוד ויש צורך בפריצה, פתיחת דלת קשה ושהמפתח בדלת לא מסתובב, דלת שצריכה איזון וכיוון דלת כי הבריחים לא נכנסים את החורים שלהם במשקוף וסיבות נוספות רבות שעורמות לתקלה בדלת. במצב זה יש צורך להזמין מנעולן מתקן דלתות באזורכם על מנת לתקן לכם את הדלת כניסה רב בריח או שריונית חסם פלדלת,וגם לתיקון דלתות עץ ודלתות אלמיניום, במנעולן ישראל המנעולנים מומחים בתיקון דלתות פנים, תיקון דלתות לחדרים, תיקון דלתות אש ביקנעם וידיות בהלה 24/7! בכל מקום בארץ.

 

המנעולים ממנעולן ישראל מומחים בתיקון כל סוגי הדלתות שיש באזור המרכז בצפון ובדרום הם מקצועים בכל תקלות הנעילה השונים בדלת בתיקון הדלתות, אנו מעניקים ללקוחות  גם מנעולן חירום בשבת ביקנעם ובלילות בטלפון 0529252323 שמומחה לתקן את כל הדלתות  גם דלתות עם נעילה חכמה שיש צורך בציוד מיוחד שברשותנו  לתיקון הדלת  שאין לכל מנעולן ולנו יש כלים כלי יעודים לזה. מנעולן ישראל זה הבית של כל המנעולים המקצועיים בארץ שיבואו אליכם בכל שעה ביום לתיקון כל הדלתות שתרצו וגם לשכפל מפתח שאבד ולחלץ מפתח שבור במנעול. אצלנו במנעולן ישראל תמיד קשובים וזמינים עבורכם!

מנעולן שמתקן דלתות מכל הסוגים

הניסיון אצלנו וכלי העבודה יאפשרו תיקון דלתות בצורה הכי טובה ומהירה שיש כי בחברה מתקין ומתקן דלתות יודע לתקן את כל הדלתות שיש כיום בישראל, גם והיה ואבדתם את מפתח הבית או שהדלת נטרקה עם המפתח שהו בצד הפנימי של הדלת בבית:

ישנם ורבים המצבים שלקוח הגיע הביתה או לעבודה והדלת לא נפתחת או שהמפתח לא מסתובב במנעול הצילינדר, או שהידיות בדלת נפלו וגם אפשרות שהמפתח לבית הלך לאיבוד. אנו צוות מנעולן ישראל נעניק לכם שירות תיקוני דלתות ושירות מנעולנות לדלתות לעסקים ולדירות בכל אזור ביקנעם וצפון הארץ, המרכז לדוגמת תיקון דלתות בחיפה או מנעולן דלתות בירושלים, בתל אביב, בעכו, בכרמיאל, ביקנעם, בראשון לציון, בקריות ובכל ישוב בארץ 7 ימים בשבוע וגם בסופי שבוע. אם ואתם במצב הזה הסירו דאגה בליבכם כי במנעולן ישראל ישנו שירות זמין שניתן לקבל שירות במנעולנות דירות ותיקוני דלתות לכל הערים בארץ בטלפון 0529252323 ותוך 20 דקות נגיע אליכם.

העבודה בתיקון הדלתות תעשה ללא נזקים ותקבלו אחריות על כל עבודה.

* המקצוענים  בתיקון הדלתות בשבילכם לתיקון הדלתות ברחבי הארץ– מנעולן דלתות שהוא יתקן לדלת מנעול לא תקין או צלינדר למנעול שהפסיק להסתובב בחור המנעול.
*כל מנעולן ממנעולן ישראל שמתקן דלתות יש ברשותו תעודת מנעולן בתוקף וגם תעודת יושר מהמשטרה כדאי לכם טרם הזמנת מנעולן של דירות ובתים לבדוק האם יש לו עבר וניסיון בתחום מנעולנות הדלתות ותיקון המנעולים על מנת לשלול הזמנת בעל מקצוע ומנעולן דלתות  חאפר ולא מקצועי שעלול לעשות לכם נזק בדלת במקום לתקן את הדלת.
*לכן בחרו מנעולן בתים ומתקן דלתות עם וותק ומקצוען בלבד- כי תחום זה של תיקון הדלתות עדין וחשוב מאוד!
*בדקו אפילו מחירי מתחרים- כי מקצוען בדלתות הוא מנעולן ישראל שיעניק לכם עבודת דלתות ותיקון בצורה מקצועית ובמחיר הוגן ביותר.

הדלתות שמנעולן ישראל מתקנים? 

    • תיקון דלתות פלדה-  זו מהעבודות שמחולקות לתקלות שמביאות את בעיית הדלת שלא ננעלת בעקבות צורך באיזון הדלת  או שמנגנון הדלת לא תקין והדלת עושה רעש של חריקות או שמנעול או הצילינדר בדלת התיישן ולא פותח לנו את הדלת, תקלה נוספת שכיחה היא שבדלת צריך לעשות כיוון או החלפת סף תחתון הנקרא אינסרט ( סף תחתון)  זה נפוץ בדלתות פלדלת מסוג דלת רב בריח, דלתות פל רז, דלת שריונית חסם, דלת עכביש, ועוד. 
    • תיקון דלתות פלדלת ביקנעם ורב בריח -כידוע בדלתות פלדלות יש דלתות חדשות או דלתות ישנות שיש שיש בשוק בישראל, תיקון דלת הנפוצה בארץ דלת רב בריח, דלת רשפים ודלתות חסם שריונית. וגם תיקון דלתות זמני או קבוע לדלתות אחרי פריצה של כיבוי אש .
    • תיקוני דלת עץ ביקנעם – לעתים בתיקון דלתות עץ אנו נאלצים אף לתקן משקופים שבורים או סדוקים על ידי שפכטל עץ ווחומרי תיקון לדלתות עץ שיש למנעולן סביב השעון, ניתן לבצע קיצור דלתות פנים בייחוד לאחר ריצוף פרקט או נדל שנרקבה למטה מרטיבות, דלתות העץ יוצרו שמנעולי 101 חבויים ומנעולים צרים וגם מנעולי פאבלוק אמריקאים ועוד.
    • תיקוני דלתות מאלומיניום –  כמו דלתות עץ גם בדלתות אלמיניום ישנם מנעולים חבויים מסוג מנעול 101  ועוד
    • גם פה יש מצב שנאלץ ונקצר את הדלת מהאלמיניום.
    • ישנם דלתות שמשמשות לחנויות בעיקר הם דלתות זכוכית שגם דלתות הזכוכית מצריכות תיקון דלתות, ישנם מנעולים שנקראים מנעול חובק זכוכית, מנעול נוסף הוא מנגנון צר או מנעול רול לדלת זכוכית , מנעול צר ממספר מידות, ישנה תקלה מאוד נפוצה בדלתות זכוכית היא כיוון דלת הזכוכית, דלתות הזכוכית בנויות עם מנגנון לוויסות פתיחה וסגירת הדלת הנקרא מחזיר דלת רצפתי שעם הזמן יש לכוונו או להחליפו.
    • עוד עיסוק שאנו עושים זה תיקון דלתות ממ”ד- תיקון דלתות הממ”ד ישנם במגוון די גדול של בעיות נפוצות כגון איזון דלת הממד, קיצור דלת ממד,  החלפת ידיות פרזולים וידיות לדלת ממד, פריצת דלת הממד ושחרור הבריחים של דלת הממד והתקנת מנעול כספת לדלת ממ”ד.
    • תיקון ידית בהלה ותיקון דלתות אש ביקנעם– ידיות בהלה ודלתות אש קיימים במקומות הומי אדם על פי חוק למניעת אסונות אש ופאניק. במנעולן סביב השעון ביקנעם יש לנו את הידע המקצועי והמומחיות לתיקון דלתות אש ותיקון והחלפת ידיות בהלה.

תיקון דלתות כניסה פלדלת

מנעולן שמתמחה בתיקון דלתות בפריסה בערי הצפון ובמרכז הארץ 24/7.

נגיע אליכם במהירות למקום לתקן לכם את הדלת.

מתי כדאי להזעיק שירות שירות תיקון דלתות לדוגמא:

-הדלת וטרקה ובתוכה נמצא המפתח ואנו בחוץ

-המפתח נשבר בחור המנעול ללא יכולת לצאת או להסתובב 

-הדלת חורקת או ננעלת בקושי או שהדלת לא מאוזנת

– מפתח הבית אבד ואין יכולת להכנס הביתה

מעט רקע על החברה מנעולן ישראל בתחום הדלתות

מנעולנים המומחים בתיקוני דלתות ביקנעם מעל עשור עם ניסיון רב בתחום הדלתות, שיודעים לטפל בכל סוגי תקלות הדלתות כפי שנאמר מבלי לעשות נזק לדלת במחיר הוגן ובדרך המקצועית ביותר.

מנעולן בתים סביב השעון ביקנעם 24 שעות בתגובה של מספר דקות מסיום השיחה מולנו יגיע ויתקן לכם את הדלת או את המנעול בעזרת הציוד לתיקון הדלתות הכי חדיש ותיקני שיש היום.

תחום הדלתות אינו חדש לנו ואנו כאמור נדע לתת לכם פתרון עבורכם לתיקון כל הדלתות והמנעולים שברשותכם.

רצוי שמתקן הדלתות ביקנעם יהיה עם תעודת מתקין דלתות

מנעולן ישראל ביקנעם 24/7
 כפי שהדגשנו בעוד מספר נישות בנושא המנעולנות בתחום הוא זה שמקצוע מנעולנות ומנעולן דלתות ודירות בפרט הוא מקצוע חופשי שניתן לרכוש על ידי קורסים בסיסים ויש אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הדלתות ללא יכולת מקצועית נאותה. כדי שתישארו שלווים ושתדעו שמדובר במנעולן דלתות הוגן ולא בחובבן, אנו במנעולן ישראל בעיר יקנעם כולם מחזיקים תעודת מנעולן דירות ודלתות בתוקף ותעודת יושר. אנו גם עובדים כספקי משטרת ישראל מועצות אזוריות, עיריות ושרות לבתי עסק שונים, מפעלים ולציבור הפרטי כמובן.

החלפת מנעולים ביקנעם

מנעולן ישראל ביקנעם ייתן שירות החלפת המנעולים בחיפה ותיקון מנעולים והשירות הוא למנעולנות בתים* פריצת מנעולים לבתים* מנעולים ממוגנים מפני פריצה שקטה* התקנת מנעולי תלי והתקנת מנעולי רתק לשערים ודלתות בחנויות* התקנת מנעול מאסטר* החלפת מנעול ביקנעם או צילינדר לדלת בבית או התקנת מנעול כספת* תיקון או החלפת ידיות לדלתות הדירה*  החלפת מנעולים לתיבת דואר* התקנה ותיקון מנעולים חשמליים * מערכת אנטר ואילוק חכמה ללא צורך במפתח* דלתות מוגנות ודלתות אש* תיקון והתקנת ידיות בהלה*וכל זאת בעירכם ביקנעם.

פורץ רכבים ביקנעם

מנעולן רכב ביקנעם

-מבצעים והנחות ללקוחות מנעולן ישראל – מנעולן רכב בחיפה במחיר נמוך, פריצת הרכבים תבוצע ללא נזק תוך כמה דקות פורצים את כל הרכבים עם הציוד חדיש ויוקרתי שנועד גם לפריצת רכבי יוקרה ורכבים גרמניים עם נעילת וואקום חשמלית ורכבים חדישים על ידי מכשיר טורבו רקודר שאין אותו לכל פורץ רכבים ממוצע מחיפה, שחזור מפתחות לאחר אבדן בעיר חיפה ועוד.

-שירות מקצועי והוגן. ותמיד ניתן לכל פנייה הכולל יעוץ מקצועי בחינם.

פורץ כספות ביקנעם

אם ושכחתם הקוד של הכספת או שנגמרה הסוללה ומפתח הכספת הלך לאיבוד, יש לכם כספת כבדה ביקנעם ואתם מעוניינים בשינוי קוד הקומבינציה. ברשותכם להזמין פורץ כספות בחיפה מקצועי ממנעולן ישראל שיתקן לכם את הכספת וגם יפרוץ אותה בצורה נקייה, וניתן לקבל גם התקנת כספות או מכירת כספות לפי דרישה ,חיפשתם פורץ כספות מורשה,הזמינו את מנעולן ישראל 24/7 בנייד 052-9252323 . פורץ כספות מחברתנו יכול להמליץ גם על כספת שתתאים לכם לפי דרישה. לא כל מנעולן מורשה הוא גם מנעולן כספות  ורצוי לכם לבדוק אם המנעולן שהזמנתם הוא מתמחה בכספות ביקנעם בכלל ומנוסה ביקנעם והאם בעבר הוא פרץ או תיקן כספת מהסוג שיש לכם, גם אם זו כספת קטנה או שמדובר בכספת גדולה וכבדה שנמצאת לרוב בחנויות או עסקים, אנו גם מציעים בחיפה שירות מכירת כספות למעוניינים ומיד נגיע לכל מקום ושכונה ביקנעם.

לחיוג לחץ כאןוואטסאפ